Při nekonečném shánění karavanu Karosa W4 Dingo, se na Aukru objevil zavazadlový přívěs Kempík 70 vyroben v roce 1971. Neváhal jsem ani minutu a kliknul jsem na "kup teď". No a za nedlouho jsme jeli s vozíkem pro vozík do České Lípy. Kempík byl dědictvím po prvním majiteli, panu Rebekovi, který se o přívěs dobře staral a málo ho používal. Naložili jsme Kempíka na vozík, protože nebyl způsobylý k jízdě.Přivezli jsme ho do Prahy a za nedlouho na chalupu, kde se začalo pracovat na renovaci.
 
      
        
 
 
 
 
Nejnáročnější bylo sehnat o tomto vozíku informace. Vrcholem pátrání po původu se stalo několik telefonátů s bývalým ředitelem OZS Jablonné v Podještědí, kde byl Kempík vyroben. Bohužel smutnou skutečnosí je že podnik dávno zanikl a plány byly ztraceny. Při pátrání také pomohly časopisy Svět motorů z roku 1968, kde byl představen jako novinka. S velikým štěstím se podařilo sehnat kopii prospektu, ovšem typu s koženkovým vakem.
 
               
 
 
 
Začátek renovace probíhal jako u jiných vozidel. Rozebrat až do posledního šroubku a shánět díly, které bylo nutné vyměnit, nově pochromovat, vyčistit.
 
                   
 
 
 
Když byl Kempík rozebraný předal jsem práci kamarádovi, který se zabývá renovacemi. Jeho zdařilým úkolem bylo: opískování, vyvaření, vyrovnání, vybroušení, výměna ložisek, oprava náboje kola a nastříkání nového laku.
 
 
     
 
Budu se opakovat, jako u Octávky.... " nový lak je teprve začátkem renovace" když bylo konečně nastříkáno a zatuhnuto začalo se s nastrojováním. Nejprve byl proveden ochraný gumoasfaltový nástřik spodku a blatníků, přišroubování blatníků, namontování korby na podvozek,namontování nových tlumičů a nových maznic na torzní tyči + promazání, výměna šroubů na diskách kol, opravy přípoje na tažné zařízení, rozvedení elektřiny a zapojení zástrčky, namontování světel, spz, odrazek, přinýtování štítku, vyčištění laminátového poklopu, který zůztal v původním zachovalém stavu, přimontování zahrádky, nalepení nového těsnění do poklopu, přidělání nového zámku, nově nachromovaného madla a osvetlení spz, naleštění pantů poklopu, přidělání samotného poklopu a jeho usazení, vypolstrování vnitřku vozíku...a je téměř hotovo :-)